hétfő, október 20, 2008

Zabar's, New York

Pénteken összeomlott a számítógépem. Mármint úgy igazából, teljesen. Éjszaka még néhány fontos file-t le tudtak róla vadászni, később bizonyos részeit helyre tudták állítani, de rengeteg dolog örökre elveszett. Bánatomban (vagy, nem is tudom, örömömben, hogy legalább azt a néhány életbevágóan fontos anyagot megmentették), elutaztam a kedvenc városomba. Nem a kettes számúba, hanem az egyesbe.
A héten még talán bejelentkezem, de lehet, hogy csak jövő héten.

Címkék: ,


 

 

11 hozzászólás:

Blogger Unknown szerint...

Mélyen együttérzek veled. Sok nyersanyag tűnhetett el, ami sok örömet okozott volna nekünk, olvasóknak. Írj tovább, csuda jó, stílus, tartalom, külcsín nagyon együtt!

11:02 de.  
Blogger kisrumpf szerint...

Borzasztó lehet. Nekem fotóim tűntek el végleg... Mondhatod persze, el lehet még oda utazni, de mégis... Lementeni, lementeni, lementeni. Gyors vigasztalódást kívánok!

11:29 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Bár ez most biztos nem vígasztal, de...
Montecuccoli mintájára, az számítástechnikában három rendkívül fontos dolog van: 1. backup, 2. backup, 3. backup.

11:42 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kürtéket próbáltad? http://www.kurt.hu/

12:53 du.  
Blogger Grenadine szerint...

Érezd nagyon jól magad az én legelesleg kedvenc városomban is, amiben Neked is nagy szereped volt!! :)

1:09 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Jó utat, az majd feldob egy kicsit! A z eltünteket én is sajnálom.

1:59 du.  
Blogger Alex Shneyderman szerint...

good for you!:)

2:17 du.  
Blogger panyizsuzsi szerint...

Ezt nem szeretem a számítógépekben!

5:49 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nagyon sajnálom... A Kürt kft-nél jártál már vele? Hátha tudnak segíteni...
Adri

3:07 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Kedves Chili!

A Sajtkukac továbbadta a körkérdést: Mióta főzöl és miért?

Üdvözlettel, Orsi

8:21 de.  
Blogger K. szerint...

Te Amerikában élsz? Nem tudtam róla, pedig elég régen olvasom a blogodat:) Én most kezdtem el blogolni, ha van időd, nézd már meg és várom egy profi kritikáit:) Igaz nem főzés a téma, de azért remélem érdekel

1:05 de.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal